środa, maja 27, 2015

Współpraca

Wszelkie propozycje współpracy proszę kierować na e-mail: 
kmakarska(at)poczta.fm


Możliwe formy współpracy:
- recenzje i testowanie produktów (kosmetyki, książki itp.)
- banery reklamowe
- konkursy dla czytelników
- wyjazdy sponsorowane
- organizowanie spotkań zapoznawczych z Firmą
- fotorelacje ze spotkań, miejsc
- wywiady
- prowadzenie bloga firmowego
- linki w tekście, lokowanie produktu
- inne, ciekawe formy współpracy


Jestem otwarta na propozycje z Państwa strony i każda z nich jest rozpatrywana indywidualnie.
Na blogu publikuję tylko i wyłącznie posty  mojego autorstwa, chyba że, jest to post sponsorowany - wówczas zostaje to przekazane Czytelnikowi.
Moje opinie są subiektywne i okraszone zdjęciami. Piszę zgodnie ze swoimi odczuciami nie natomiast "w ramach wdzięczności za produkt".

Statystyki - na życzenie zainteresowanych stron.

Dotychczas, głównie w ramach organizowanych przeze mnie spotkań blogerskich, współpracowałam m.in. z:



 Pilomax
 GentleDay
 Proastiq
 Ziaja
 Mary Kay


oraz:

 Diagnosis

A także inne.

Pozdrawiam serdecznie


Katarzyna M.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger