czwartek, grudnia 18, 2014

Rzeszów skąpany w światełkach...

Już większość z Was zapewne widziała to, co w tym roku otuliło świątecznym blaskiem ten czas zbliżających się świąt....


Myślę, że Rzeszów to jedno z tych miast w którym ulice są najpiękniej przystrojone.

Gdzieś, nie pamiętam już gdzie, widziałam konkurs na najpiękniej przystrojone miasto. 
Jeśli chodzi o mnie - stolica Podkarpacia świeci najpiękniej.
Zobaczcie sami.
Mam nadzieję, że udało mi się zlokalizować wszystkie miejsca a jeśli któreś pominęłam to proszę o podpowiedź. Podejdę tam, zrobię zdjęcie i dorzucę aby był komplet.












































A które oświetlenia najbardziej Wam przypadły do gustu?
Kojarzycie te miejsca ze zdjęć?
A może w Waszym mieście jest takie, które zapiera dech w piersiach? :)
Buziaki :*

13 komentarzy:

  1. Jak zawsze na bogato :) Miło popatrzeć raz na jakiś czas , ale gdy mieszkaliśmy w Rz-ie to na dłuższą metę świąteczne oświetlenie miasta mnie męczyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo piękne ale troszku za długo. Zwykle bodajże do lutego oświetlenie pozostaje. Zdecydowanie za długo. ;)

      Usuń
  2. Ostatnio jak byłam to jeszcze nie był tak oświetlony :) Anioły są przepiękne <3 szkoda że ich cena to 3 tyś żeby sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku i tak mniej niż w poprzednim ale i tak wygląda to prześlicznie. Jeszcze tylko śniegu brakuje. :)

      Usuń
  3. Zgadzam się w 100% Rzeszów to najpiękniej oświetlone miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. O tak. Szkoda tylko, że ze śniegiem tak marnie bo dopiero wtedy byłby efekt. :)

      Usuń
  5. Nie udało mi się zobaczyć wszystkich iluminacji, ale z tego co widziałam na żywo to najbardziej podoba mi się choinka koło GRz i choinki przy Marszałkowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te świąteczna oświetlenia nadają ciepłego klimatu w mroźne dni, uwielbiam spacerować wieczorami w okresie świątecznym, a Rzeszów jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger