sobota, maja 24, 2014

Zakochana w....

Minął już prawie tydzień od szkolenia, które przeprowadziła Dominika.
Szkolenie dotyczyło produktów włoskiej marki Collistar.






A poniżej nasza wspaniała trenerka :) 



Na szkoleniu było mnóstwo produktów wspomnianej firmy. 
Każda z uczestniczek mogła testować i dopytywać o szczegóły.



Oczywiście to tylko mały fragment tego co było na szkoleniu oraz tego co firma ma do zaoferowania swoim klientkom.



Na każdą z uczestniczek czekała miła niespodzianka.


A co też kryło się w środku już Wam zdradziłam wczoraj.


W szkoleniu brały udział wizażystki z Douglas'a. No i dzięki Dominice również byłam wśród szczęśliwych uczestniczek.


Dziękuję za możliwość uczestnictwa i współpracy. :)

***

Oczywiście wszystkie otrzymane prezenty zostaną poddane recenzji.
Aż mnie korci żeby Wam napisać w których z produktów już zdążyłam się zakochać. 

Ale na dzisiaj - tyle. :) 
Lecę korzystać z weekendu, pięknej pogody oraz... :D

Do następnego przeczytania. :)

4 komentarze:

  1. Boże Kochana jaka Ty jesteś śliczna :)
    Piękny uśmiech, śicznie, bialutkie zęby - perfekt :))) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana takiego komplementu to się nie spodziewałam. :) Bardzo dziękuję. :)

      Usuń
  2. Racja , piękna z Ciebie dziewczyna !
    Czekam na recenzje kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za zatrzymanie się na moim blogu i przeczytanie posta.
Będę wdzięczna za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jeśli masz jakieś sugestie z chęcią je poznam.

Drukuj

Copyright © 2016 Malowana słońcem , Blogger